There is one main puzzle, that connects to the next website in the game, the Difax website, and another where the player receives an award of changing the colour on the blog and thus
Jak již bylo zmíněno v teoretické části, orientace na zahraniční odběratele se jeví jako určitá možnost jak významně podpořit celkovou prosperitu firmy.
V dnešní době přeplněných obchodů s textilními produkty, ať už se jedná o značkové či neznačkově zboží máme velké možnosti výběru stylů, barev i velikostí. Každý z nás
6.2 Výrobci mysliveckých a loveckých oděvů zahraničních firem prodávané na českém trhu. Slovensko – Margita
Proto také již při samotném počátečním uvažování o započetí výroby zcela nové sportovní výživy bylo stěžejním strategickým úkolem, získat tyto distributory „ na svou stranu“..
Tato bakalářská práce se zabývala privátními značkami, jenž zaujímají v obchodních řetězcích čím dál větší zastoupení. Sepsána byla pro společnost Ahold Czech
Hovoříme-li o práci obchodních zástupců, je třeba si uvědomit, že dobré prodejní výsledky lze očekávat pouze od týmu vysoce motivovaného a také odborně
A na základě jejich odpovědí bylo vyhodnoceno, zda moţná prodejnost textilie bude dostačující pro zařazení výrobku do sortimentu firmy. Dotazník
Zákazníci = členové FAN CLUB Celio*, kteří se zúčastnili tohoto výzkumu, jsou vesměs spokojeni s jednotlivými atributy této francouzské značky. Nejvíce jsou spokojeni s
Již od uvedení první generace Playstation jasně dominovala trhu s herními konzolemi společnost Sony, která je výrobcem tohoto produktu.. Stejně tomu bylo při
Velkou službu prokazuje již positioning pro čínský trh, který prezentuje Becherovku jako něco výjimečného ze západu, na což by se v marketingovém mixu nemělo zapomenout,
V tomto období byla zařazena do výstroje armády rovněţ zimní polní uniforma vzor 55.. V roce 1958 byl zkušebně zaveden polní stejnokroj vzor 58/60 pro průzkumné a
4. Je potřeba je zároveň motivovat určitým zvýhodněním z toho důvodu, že se jedná o stálé firemní zákazníky, tzn. vyvolat v nich pocit důležitosti a ocenit
V uvodni kapitole resersni casti studentka popisuje zakladni rysy image, druhy image, vztah mezi image a firemni identitou a jake jsou prvky firemni identity.. Podrobeji se venuje vlivu
Vedle příznivosti či nepříznivosti obrazu firmy ve vědomí veřejnosti, který zřejmě determinuje skutečnost, zda člověk o využívání produktů či služeb této
Nosná část práce spočívá v rozboru vlivů způsobujících odlišnosti v reakcích mužů a žen, kteří jsou, nebo jsou potenciálními spotřebiteli výrobků společnosti adidas
Cíl práce se podařilo splnit, v teoretické rovině byla v rámci integrované komunikace charakterizována nová komunikační média jako je Event marketing, virální a guerillová
Existuje několik podmínek úspěšného osobního prodeje, a to: prezentovaný produkt musí být dražší a dále by měl být technicky komplexní, kdy obchodník může