? KUNDLOJALITET : VAD ÄR DET , HUR GÖR MAN OCH VARFÖR FUNGERAR DET INTE
Circular Economy, the future economy model for retailers Bachelor Degree Thesis
Digitalisering i butikshandeln: En studie om hur digitalisering kan påverka företag och dess omgivning
How short-term leasing can mitigate vacancies in retail stores
Retail Business Model Change in the Era of Digital Transformation
Hållbarhetsintegrering – från ord till handling En studie om hur retailföretag integrerar hållbarhet med hjälp av formella och informella styrmedel
TO BUILD A BRAND
How can Swedish food retailers create incentives for sustainable consumption?
Stadsförnyelseförslag för en hållbar förtätning av Barkarby Handelsplats
25% RABATT SALE, SÄNKT PRIS ELLER
The intention of clearance sales: A comparison between consumers and retailers in a volatile business environment
En detaljhandel i förändring: En studie om klädbranschens förändring, utveckling och framtid
Kassaregisterlagen: Vilka effekter har lagen medfört?
Upplevelser som verktyg för differentiering av snabbrörliga produkter inom dagligvaruhandeln: en modell för kommersiell produktdifferentiering
(1)Kompetensutvecklingens betydelse för att behålla personal och motivationsfaktorer för utveckling
Technická univerzita v Liberci Hospodářská fakulta
The Different International Strategies of European Grocery Retailers: The Case of Groupe Casino and REWE Group
/ˈfluːɪd/ Design: Towards an inclusive fashion retail
Integrating online and offline worlds through mobile technology in physical stores: A quantitative study investigating the impact of technology readiness on the technology acceptance model for mobile technologies in physical retail
Kunden har alltid makt: – En studie av Customer Empowerments inverkan på företag inom retailbranschen.
Kvinnors karriärmöjligheter inom detaljhandeln: En kvalitativ studie om kvinnors upplevelser att nå ledningspositioner
Attityder till förändring : effekter av decentralisering. En studie av anställda i ett detaljhandelsföretag.
The phenomenon of advertising blindness: A qualitative case study of how a Swedish interior design company tailor their e-commerce marketing strategies to cope with the phenomenon of advertising blindness
Atmospheric effects on hedonic and utilitarian customers