BAKALÁŘSKÁ PRÁCE
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI FAKULTA TEXTILNÍ
MARKETINGOVÉ AKTIVITY PRODEJCŮ OSOBNÍCH AUT
Marketing bavlnářských přízí
POSUDEK VEDOUCÍHO BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno studenta:
Inovace v podniku formou aplikace pokladního systému
Personlighetsdrag hos säljstudenter på akademisk nivå. Är de som alla andra?: En studie genomförd med personlighetsverktyget ”The Big Five”.
SALES-ORIENTED MINDSET IN A SERVICE-ORIENTED ENVIRONMENT: - Organizing customer service operations for higher quality and efficiency
Sales Forecasting by Assembly of Multiple Machine Learning Methods: A stacking approach to supervised machine learning
Kundrelationers förändrade förutsättningar: En studie kring hur kundrelationer inom fysiska- och webbaserade butiker kan kombineras och effektiviseras
Applying Customer Involvement in B2B Sales: case study on a medical device company
Existerar en perfekt förhandlingsstrategi?: En jämförande studie av en fastighetsmäklares beteende.
En studie av samspel inom säljcoaching
From Attract to Delight: A Qualitative Study Investigating the Relationship Between Inbound Strategies and Business Growth: A B2B Centric Approach
Predicting e-mail response time in corporate customer support
25% RABATT SALE, SÄNKT PRIS ELLER
Ett steg mot kärnverksamheten Fastighetsförsäljning
The institutional environments impact on sales at an engineering consultancy firm
Marknadsföringsstrategier
Förhandlingsretorik: En uppsats om hur skickliga förhandlare övertygar motparten och vilka retoriska medel de använder
Data at your service! : A case study of utilizing in-service data to support the B2B sales process at a large information and communications technology company