Nå nya kunder med E-handel
En jämförande studie av säljklimatet inom företagshälsovårdsmarknaden i Sverige
En förundersökning om vilka marknadsstrategier man kan använda för ved/pelletskaminer
E-bike users are lazy… and healthy: A study in consumer behaviour on the symbolic values of e-bikes, why some want e-bikes and others avoid them.
Belysning i provrum
Effect of Market Share and Sales of Credit Rating Agencies on Corporate Bonds’ Default Rates
e-Readiness Assessment within the Iran’s Automotive Industry
Constructing forest owner identities and governing decisions and relationships: The owner as distant consumer in Swedish forestry
Service logics and strategies of Swedish forestry in the structural shifts of forest ownership: challenging the "old" and shaping the "new"
Digital Handel: Utveckling via marknadsföring, försäljning och logistik
Restaurangbesökarens inställning till Restaurant Revenue Management
Utformning av ett balanserat styrkort - En fallstudie på Lindabs svenska filialer
Mekanisk strategi på den nordiska aktiemarknaden: En kvantitativ studie där kombinationer av värdeaktier och momentum utreds
Säljarbete på distans, hur fungerar det? : En kvalitativ tvärsnittsstudie om Covid-19 pandemins påverkan på säljkårer.
The Power of Signs : How Recommendation Signs Affect Consumer Behavior at Supermarkets
Slöjd för alla : en fenomenografisk analys och komparativ studie av Hemslöjdens butik och Svensk Hemslöjd
"Buy less, choose well": En studie om Slow Fashion och ökad försäljning hos svenska modeföretag
Vindkraftens framtida scenarier
Growth made simple : How to grow a small company into a large corporation
Förhandlingsretorik: En uppsats om hur skickliga förhandlare övertygar motparten och vilka retoriska medel de använder
Data at your service! : A case study of utilizing in-service data to support the B2B sales process at a large information and communications technology company
Marketing bavlnářských přízí
MARKETINGOVÉ AKTIVITY PRODEJCŮ OSOBNÍCH AUT
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE