Slöjd för alla : en fenomenografisk analys och komparativ studie av Hemslöjdens butik och Svensk Hemslöjd
E-bike users are lazy… and healthy: A study in consumer behaviour on the symbolic values of e-bikes, why some want e-bikes and others avoid them.
Belysning i provrum
Säljarbete på distans, hur fungerar det? : En kvalitativ tvärsnittsstudie om Covid-19 pandemins påverkan på säljkårer.
Restaurangbesökarens inställning till Restaurant Revenue Management
Nå nya kunder med E-handel
Mekanisk strategi på den nordiska aktiemarknaden: En kvantitativ studie där kombinationer av värdeaktier och momentum utreds
Förhandlingsretorik: En uppsats om hur skickliga förhandlare övertygar motparten och vilka retoriska medel de använder
Personlighetsdrag hos säljstudenter på akademisk nivå. Är de som alla andra?: En studie genomförd med personlighetsverktyget ”The Big Five”.
Existerar en perfekt förhandlingsstrategi?: En jämförande studie av en fastighetsmäklares beteende.
Utformning av ett balanserat styrkort - En fallstudie på Lindabs svenska filialer
"Buy less, choose well": En studie om Slow Fashion och ökad försäljning hos svenska modeföretag
Marketing bavlnářských přízí
Vindkraftens framtida scenarier
The Power of Signs : How Recommendation Signs Affect Consumer Behavior at Supermarkets
Ett steg mot kärnverksamheten Fastighetsförsäljning
Data at your service! : A case study of utilizing in-service data to support the B2B sales process at a large information and communications technology company
Upplevelsen av aktvitetsbalans hos handelsanställda män
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE
En förundersökning om vilka marknadsstrategier man kan använda för ved/pelletskaminer
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI FAKULTA TEXTILNÍ
e-Readiness Assessment within the Iran’s Automotive Industry
MARKETINGOVÉ AKTIVITY PRODEJCŮ OSOBNÍCH AUT