POSUDEK VEDOUCÍHO BAKALÁŘSKÉ PRÁCE
Ubytovací a stravovací služby podniku cestovního ruchu
POSUDEK VEDOUCÍHO Jméno studenta:
Specifika účetní závěrky subjektů poskytujících pojišťovací služby
Služby v oblasti internetového prodeje Services in the Area of Internet Sales
Services for sports activities in Rokytnice nad Jizerou and Harrachov, for visitors and local residents Technická univerzita v Liberci
SLUZBY V KONTEXTU PODNIKATELSKÉHO PROSTREDÍ CESKÉ REPUBLIKYZizka, MiroslavE+M Ekonomie a Management;
PŘÍSPĚVEK NA PÉČICARE BENEFIT
2009 Milan Zelený D I P L O M O V Á P R Á C E Hospodářská fakulta Technická univerzita v Liberci
Marketing zdravotní pojišťovny – „Strategie náboru nových pojištěnců“ Marketing of the health insurance company - "Strategy of new insured intake"
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Hospodá
Technická univerzita v Liberci Hospodá
Tjänsteutveckling i en kundägd affärsmiljö: En kvalitativ studie om hur kundens behov är grunden till Länsförsäkringars tjänsteutveckling
In search of alumni relationship approach: Ideal and realities in the University of Gävle and Stockholm University
Sambandet mellan WOM och Kundtillfredsställelse: förväntningar, attityder och upplevd kvalitet
Undocumented immigrants in Sweden stonewalled from accessing services: Professionals’ perspective
Tjänstekvalitet i bankbranschen: och dess inverkan på kundnöjdheten
Styrning mot försäljning av finansiella tjänster
Mind the Brand - When entering a market: En studie om varumärkesutvidgning från tjänst till vara
What makes a service an eHealth service?: Which boat are we building?
Kundrelationer i det tekniska servicemötet: Self Service Technology's betydelse för den upplevda relationen till ett företag
Hela tjänster för hela resor: Om att utvidga och införliva
Bestående samverkan för hela resor
Att Marknadsföra Döden: En jämförande studie mellan tjänstemarknadsteori kontra begravningsbyråers arbetssätt.