Strategisk och dynamisk prissättning av tjänster: En kvalitativ och explorativ studie med fokus på prissättning av turist- och upplevelseorienterade erbjudanden
Marketing zdravotní pojišťovny – „Strategie náboru nových pojištěnců“ Marketing of the health insurance company - "Strategy of new insured intake"
2009 Milan Zelený D I P L O M O V Á P R Á C E Hospodářská fakulta Technická univerzita v Liberci
PŘÍSPĚVEK NA PÉČICARE BENEFIT
Tjänsteupphandling : En studie om svårigheterna vid tjänsteupphandling och hur dessa kan hanteras i offentlig och privat sektor
Företagsportalen: morgondagens arbetsplats
Med säljaren i huvudrollen: En studie om tjänsteföretags internationalisering samt internationella försäljning.
Standardization perspectives of communication infrastructure of future homes : from automated home to sustainable, healthy and manufacturing home
Utbildningstjänsters påverkan på industriföretag
Trådlösa nät och 3G för funktionshindrade
Returcykeln : Ett normkreativt avfallsprojekt
Projektet TJAFS : Normkritisk Tjänsteutveckling i Avfallssystemet
Kundnöjdhet ur en kunskapsbaserad serviceorganisations perspektiv
Tjänstekvalitet ur ett kund- och medarbetarperspektiv
Swedbank versus Rabobank : A Comparison of The Services Marketing Mix
Det räcker inte att bara bo : En kvalitativ studie om barn på skyddat boende och insatserna de erbjuds
Designbyråer på en föränderlig marknad
Produktutveckling i tjänsteföretag
Space Transportation and Exploitation Missions offered by the VEGA Transportation System that could reshape the European Space Industry
Resemagasinens paradoxala verklighet: En studie om webbaserade resemagasin
An Empirical Investigation of Factors Affecting the Standardization of Service Pricing:
Tjänster för energimarknaden
Analyzing Service Oriented Architecture (SOA) in Open Source Products
Advertising Message and Customer Satisfaction : A Case of LIDL Sweden