Online Interaction: The Changing Meanings of Social Context
Front- and backstage in social media
Front- and backstage in "social media"
A Constant Presence of Mind : En kvalitativ om sociala mediers ständiga närvaro
Speaking Tumblr : A Case Study of Textual Communication on Social Media
The Recycling of News in Swedish Newspapers : Reused quotations and reports in articles about the crisis in the Swedish Academy in 2018
Kommuners användande av Facebook och Twitter i kriskommunikation
Kroppsideal via Instagram
”Hur har din dag varit på nätet?” : Kuratorers erfarenheter av barn och ungdomars exponering på sociala medier
"Lite får man räkna med" : Socialsekreterares upplevelser av hot och trakasserier inom socialtjänsten med särskilt fokus på betydelsen av sociala medier.
En förändrad publik och logik i public service - En netnografisk studie om SVT:s arbete med att nå ut till publiken i sociala medier
Museums on Instagram - Engagement with audiences on social media
BUILDING A STORY USING SOCIAL MEDIA - A CASE STUDY OF THE BAND GHOST
Sociala medier och dess påverkan på ungdomars psykiska hälsa – utifrån professionellas synvinkel
Lika barn lajkar bäst - Miljönyheter på Facebook
Hur frilansare inom mediebranschen använder sociala medier som marknadsföringsverktyg - How freelancers in the media business use social media as a marketing tool
Human Rights Watch partnered with Upworthy. You won’t believe what happened next… A case study analysis of NGO-new media partnerships
Home Sweet Instagram; Images of home and interior framing an online community
Public service och kommersiella kanaler – en jämförelse av rekryteringsprocesser inom television- och radiobranschen
Assessed into form : The discourse of formative assessment in teacher Facebook interaction
(Social) Media Time, Connective Memory and Activist Television Histories : The Case of TV Stop
HOW CAN ICTs AND NEW/SOCIAL MEDIA REMEDY THE PROBLEM OF VITAL STATISTICS DEFICIENCIES IN GHANA? (THE CASE OF GHANA BIRTHS AND DEATHS REGISTRY DEPARTMENT)
A Discourse Analysis of the Media Representation of Social Media for Social Change - The Case of Egyptian Revolution and Political Change