Carriage of ESBL (extended spectrum beta-lactamases)-producing bacteria : knowledge, emotional impact and risk assessment
The influences on consumers’ decision to fly or not to fly
På jakt efter en identitet: Identitetsskapande i samband med backpackingresor
The relation between Blastocystis and the intestinal microbiota in Swedish travellers
Platsens blick: Vetenskapsakademien och den naturalhistoriska resan 1790-1840
Buttons
Getting there and back again: Commuting and ICT in six cities across the globe
Resultat och utvärdering av Smart Trafikant – ett projekt inom hållbart resande
Student Perception and the Value of Studying Abroad
eWOMs påverkan vid val
Som man tilltalas får man resa
Resor, identitet och status.
Senior citizen as a market segment for Swedish travel industry
A Piece of Space: Exploring photographic space as a visualized form of spatial experience and thinking about how a designer can position it in reality.
Smartphone Apps for Measuring Human Health and Climate Change Co-Benefits: A Comparison and Quality Rating of Available Apps
Is This the Real Deal?: Authenticity for a True Heritage Experience
Wellnessturism: En väglednning för befintliga och framtida företagare - med fokus på upplevelsekoncept i korrelation till konsumentens mentala och fysiska välmående
Påverkar väderförhållandena vintertid färdmedelsvalet vid resor till arbetet eller skolan? : en enkätstudie
Förflyttningshandikappades resvanor
Att främja gåendet : resultat från en enkätstudie
Trafiksäkerhets- och resvaneundersökningen i Blekinge län : resultat från de första tolv månaderna
Trafikanters exponering från trafiksäkerhetssynpunkt : resultat från VTI/VV:s kontinuerliga trafiksäkerhetsundersökning april 1995 - mars 1996
Fotbollsturism: En studie om fotbollsturisters upplevelse och tillfredställelse
Electronic Customer Relationship Management (eCRM): Customers’ perception of value from eCRM features on airline e-ticketing Websites