Användning av redovisningsinformation vid beslutsfattande och styrning i små företag
Non-standard work in the Nordics : Troubled waters under the still surface
Marketing Management in China : MBA thesis in marketing
Cultural Impact on International Business Negotiation
Hästverksamheter : - en levande skattefråga
Positiva miljöeffekter i kölvattnet av Lean produktion : Kan en integrering av miljöaspekter och Lean produktion bidra till att nå synergieffekter och minska risken för suboptimering?
Female Entrepreneurs in Honduras : The Motivation Factors Behind their Decisions
Hållbar utveckling ur ett företagsperspektiv : En analys baserad på en fallstudie vid företaget Kinnarps
Bank Loans and Under-Performers
The role of moral disengagement in supply chain management research
Tankefel inom vardag, yrkesliv och politik
Utdanning, arbeid og integrering i Norden : – Kartlegging av godkjenningsordninger for utenlandske utdanninger, yrkeskvalifikasjoner og kompletterende utdanninger. Delrapport 2
Entreprenørskab og foretagsomhed i de kunstneriske uddannelser i Norden
Disposal of plastic end-of-life-boats
Kreditbedömning: vilka faktorer banker använder vid en kreditbedömning
Swedish Iron Law of Oligarchy: Swedish social networks and strategical positions in Russia, the transitional period of 1991-1994
Assessing Competition with the Panzar-Rosse Model: The Role of Scale, Costs, and Equilibrium
Coopetition for Mobile Service Provisioning: Is it about infrastructures, services or both?
International Business strategy for French Companies (By studying the success of THALES in South East Asia)
Trust as a Factor of Virtual Leadership : How Significant is it in Swedish Organisations?
Readiness for Change Towards Sustainability : A Study of Swedish Companies: Change Agent and Employee Perspectives
Ekologiskt hållbar med Business Intelligence: Stöd från BI vid ekologiskt hållbart arbete
Subliminal priming : Manipulation till att välja en specifik kulör på plastpåse
Effekter av e-tjänster inom den offentliga vården : En kvalitativ fallstudie om hur e-tjänster kan påverka en offentlig vårdorganisations verksamhet och dess medarbetare